Wednesday, July 22, 2015

Vilanculos.

Wednesday, July 8...






Viva!

Ons moes onself eers aan die hoofman van die plaaslike gemeenskap gaan voorstel. Al ons dames moes buig en gaan sit voor hom sonder om oogkontak te maak. Daarna sou hy ons eers met 'n handklap aanvaar. Hierdie kort seremonie het ek en Liza heeltamal gemis want ons het agterna gedrentel met 3 klein kindertjies. Die kleinste, 'n dogtertjie met stukkende broekie het in ons harte gekruip. Sy het my kamera bevoel en bevat, my lyf en my hare ook... Later het sy verdwyn en teruggekeer met 'n handvol vreemde bessies. Opgewonde bied sy vir my daarvan aan en gelukkig sien ek dat sy self een in haar mond rond rol. Wat 'n oomblik. Ek moes haar net eenvoudig vertrou met dit wat sy my aanbied en dit eet. Klein groen suur appel-bessies. Die hoofman het ons vriendelik verwelkom en toestemming gegee om die plaaslike skool te verf. Ons werk lê voor, en die son sit al hoog...

2 comments:

  1. Wat wonderlijk zo! Mooie foto's. ( is je blog weer veilig nu?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ek hoop my blog is veilig! Ek het my password verander en hou maar dop wat gebeur.

      Delete

Thank you for stopping by. I would love to hear from you so drop your comment in the box.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...