Tuesday, July 21, 2015

Over the border...

Monday, July 6..



Senuweeagtig met geboortesertifikate en paspoorte is ons toe veilig oor die grens die onbekende in. Die geselsies op die brok is skielik stil en almal probeer die nuwe omgewing absorbeer. Armoede. Onklaar huise. Rooi Vodacom mure. Stukkende voertuie oral langs die enigste pad. Lyk my as iets hier breek word hy net hier gelos, geplunder en laat staan om op te roes.



Maputo, die hoofstad van Mosambiek...

'n Bedrywigheid van stalletjies op stalletjies langs die pad en baie taxi's. Dit voel baie soos ons eie land behalwe dat hier geen witmens in sig is nie. Ons het in Afrika aangekom en leer vinnig vriendelik groet in Portugees: "Ola!"





Xai Xai is ons bestemming... 



Dinsdag, 7 Julie...

Ons het oornag by die Honey Pot in Xai Xai. Dis pragtig hier. Ek moet die kinders hierheen bring. My bors was toe deur die nag en ek dink ek het by Liza aangesteek.



Africa slow...
500km na Vilanculos...

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by. I would love to hear from you so drop your comment in the box.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...