Monday, June 1, 2015

Vir die rekord: Ek wil nie Mosambiek toe gaan nie.

So maand of wat gelede kondig hulle na dien diens aan dat enige belangstellendes hul name kan gaan opgee vir die volgende sendinguitreik na Mosambiek. Voor ek my oë kon uitvee toe sê Joe dat ek en Liza ons name op die lys moet gaan sit. Liza was 2 jaar gelede saam met ons kerk Mosambiek toe. Sy was maar skaars 14.

Ek wou nog keer en koes... dankbaar vir die geleentheid... Maar as jy nou enigsins enige iets van my af weet sal jy deeglik bewus wees daarvan dat ek maar 'n huishoender is. 'n Baie gemaklike huishoender.

Tussen my en jou: Ek wil nie Mosambiek toe gaan nie. Ek wil nie my kinders by die huis los nie. Ek het vreemde eetgewoontes. Ek wil nie dalkies op die vloer slaap nie. My stuitjie raak seer van te lank sit en ons gaan altesaam 6 dae op 'n bus deurbring. Ek geniet die gemak van my eie badkamer, warmwater en 'n spoel toilet. Regtig. Ek wil nie so ver vir so lank van my huis af weggaan nie. Ek is eintlik 'n introvert. My hare kroes en krul sonder 'n haardroeër! My gemakzone is baie gemaklik.


Ek bid. Baie. Die Here antwoord net met jy is hardkoppig en gaan en loop is al wat ek kan raaklees in my Bybel. Niks van bly nie. Het ek tot nou toe getalm om aansoek te gaan doen vir my paspoort? En voila! Dis gedoen! My paspoort gaan om als te kroon nog binne 2 tot 3 weke BETYDS gereed wees!

Lyk my daar is geen omdraai kans nie...

Kliek hier van toe Liza haar eie Moz ervaring gehad en gelief het!

Wat as ek verlief raak en my hart verloor op hierdie plek soos Liza het...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...