Wednesday, May 27, 2015

Kinderpraatjies

Ek maak vir Liza saggies wakker. Ek weet haar bedliggie was heelnag aan.
Ek sien ook dat die boek wat sy gister by die biblioteek uitgeneem het, se trillion dollar boekmerk verby sewe agstes van die boek is...

"Jy is 'n ware Spreuke 31 vrou wie se liggie nie in die nag uitgaan nie."

Ek weet sy slaap meeste nagte met haar liggie aan, baie keer van lees, soms van bang.

Sy glimlag en antwoord: "Maar dan is daar mos niks fout daarmee om met jou lig aan te slaap nie!"

Ek skat daar is niks fout daarmee nie my jonge Spreuke 31 meisie.

Sien vers 18...
Sent from my BlackBerry® wireless device

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by. I would love to hear from you so drop your comment in the box.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...