Monday, September 8, 2014

Bybelse vrouwees...

Efe 5:33 "...en die vrou moet die man eerbiedig." OAV  
"and let the wife see that she respects and reverences her husband (that she notices him, regards him, honors him, prefers him, venerates, and esteems him; and that she defers to him, praises him, and loves and admires him exceedingly)." Amplified

1 Pet 3:2 "...together with your reverence (for your husband; you are to feel for him all that reverence includes: to respect, defer to, revere him - to honor, esteem, appreciate, prize, and, in the human sense, to adore him, that is, to admire, praise, be devoted to, deeply love, and enjoy your husband)." Amplified


Sal ek probeer om dit in Afrikaans te vertaal? As gelowige vrou moet ek my man eerbiedig, hom respekteer en eer, ongeag van wie of wat hy is. Ek moet beslis let op hoe ek met hom en van hom praat, veral voor sy vriende en wanneer ek alleen by my vriendinne is. Elkeen met wie ek in aanraking kom moet weet dat ek my man eer en dat ek nooit sal sleg of neerhalend van hom praat nie. Ek stel my man eerste. Ek bedien hom eerste en met graagte. Ek (probeer regtig) aandagtig luister wanneer hy met my praat. Ek is net eenvoudig mal oor my man en al het hy sy foute, sien ek dit glad nie meer raak nie want ek is die Here so dankbaar vir hom. Ek geniet dit om in sy geselskap te wees. Ek wil altyd my man spesiaal laat voel. Deur my positiewe en opregte aanmoediging gee ek my man die nodige emosionele hupstoot wat hy nodig het om sy beste te kan wees!

"Doen dit soos vir die Here." Efe 5:22
Mignon

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by. I would love to hear from you so drop your comment in the box.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...