Tuesday, April 29, 2014

I hang on to her every word... the day my daughter read me a story.







Uiteindelik weer 'n wegbreek. Na ons gunsteling dorpie net oos van die suidste punt van Afrika. Struisbaai. Eintlik is ons hierdie keer op Agulhas. In familie van vriende se strandhuis. Ons is mos maar karavaan kamp mense. So hierdie is 'n nuutjie vir my met inpak van tasse en tasse en kratte. Ek is bederf met die maklike inpak van 'n karavaan!

En toe vroeg gisteroggend is ons weg uit die Kaap. In twee karre. Liza ry saam met my en sy babbel voort oor die boek wat sy lees oor ware oorlewingsverhale en op die ou end, "kom ek lees dit vir Mamma..."

En daar begin sy vir my voorlees. In Engels. Gevorderde Engels. So mooi en sonder foute. En ek hang alpad aan haar lippe, vir oor die 200 kilometer...

Jare se tuisonderwys voorlesing... en hier word ek betower met my eie voorlesertjie. Vier avontuur verhale van oorlewing oppad met vakansie. Ek besef: Wat 'n voorreg om iemand te hê wat vir jou voorlees! Wat 'n skat, elke uur wat ons vir ons kindertjies stories voorlees. Dit is onbeskryflik kosbaar!


Sent from my BlackBerry® wireless device
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...