Saturday, March 22, 2014

My Trim Healthy Mama journey.

Ek het Junie 2013 met Trim Healthy Mama begin. My laaste hoop. Ek was op die punt om alle hoop te laat vaar om ooit weer gemaklik te voel in my eie lyf. En hier is ek! My "before" en "midway" foto's!

85kg of meer!


Ja. "Midway". Ek is halfpad waar ek wil wees - al seker vir die laaste 7 maande staan ek stil by hierdie halfpadmerk. Die goeie nuus: Ek tel nie weer die gewig op wat ek verloor het nie. Maar ai, die tweede helfte is 'n uitdaging!

75kg of minder!

Ek het baie geskryf oor my op-en-af-wiplank-verhouding met 'n weegskaal. Jy kan hier kliek vir al daardie stories.

As jy nog stukkel om die "regte dieet" te vind wat jou nie halfpad gaan teleurstel of rasend honger los nie, kan ek regtig hierdie leefstyl aanbeveel. Leefstyl ja. Trin Healthy Mama is 'n leefstyl. Dit is volhoubaar. En dit WERK!

Mignon.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...