Thursday, December 19, 2013

Kerkbasaar op Struisbaai


Eerste ding wat ons vanoggend hoor is: Dis basaar! Ons was seker agt jaar laas by 'n kerkbasaar!

Dit wemel van die mense en die karrre en daar is 'n opgewonde atmosfeer in die lug. Mense staan in rye by die ATM's om weer 'n draai te gaan maak by die basaar!

By die hoofingang word ons verwelkom met lasagne en vetkoeke. Daar is gebreide popklere, 'n kersboom met wit engeltjies, tuisgebakte beskuit en pannekoek te koop. Op die plek waar die preekstoel moet staan sit 'n groepie mans en speel dis 'n lekker ou Jan Jan Jan Jan jou dierbare ding. Ou tannies se tone hou ritme en ek lees GOD IS LIG teen die een muur. ADVENT en NAGMAAL teen die ander muur. MENE MENE TEKEL brand in my hart en ek wil skree WAAROM MAAK JULLE DIE HUIS VAN MY VADER 'N HANDELSHUIS? Johannes 2:15-17

My hart bokspring. My ingewande keer om. Die trane brand en ek kies die naaste oop deur met 'n leun dat ek by die huis sal gaan pannekoek bak.

Is daar nie iewers 'n stil plekkie waar ek heen kan hardloop om eers 'n riempie te vleg nie?

Ek het baie lanklaas so 'n verskriklike hartseer ervaar. Dit is die derde keer hierdie jaar dat ons op hierdie dorpie kom kamp. Nog nie een Sondag het ek ervaar dat hierdie kerk so vol en vrolik was nie.

Waarom kan ons nie so 'n bedrywigheid maak vir ons Verlosser nie? Waarom kan ons nie ook so met die een voetjie ritme hou vir Jesus nie? Hoekom raak ons nie meer so vrolik oor Hom nie?

. . .

Kom word saam met my weer vrolik vir Jesus! Kom ons vier Jesus hierdie kerstyd. Kom ons sing en hou ritme vir Hom! Net vir Jesus alleen! LiEfDe wat kom mens word het, vir my en vir jou.

Mignon
Sent from my BlackBerry® wireless device

1 comment:

Thank you for stopping by. I would love to hear from you so drop your comment in the box.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...