Tuesday, October 1, 2013

Waar was jy Vrydagaand?

'n Tipiese Vrydagaand by ons is tuisgemaakte pizza 'n goeie fliek 'n matras op die vloer en klomp komberse en kussings, warm en veilig.

Maar verlede Vrydag het ons kerk 'n "Survivor" aand gehou. Weens die koue was hierdie aand alreeds een keer uitgestel. Die hele idee was om 'n aand buite in die koue deur te bring om te beleef wat 700 mense elke aand in Bellville omgewing ervaar.
Ja, 700 mense. 
Dakloos. 
Honger. 
Koud.
Vuil. 
Buite.


Ek was verstom oor die hoe baie jong mense die koue kom trotseer het.
Na 'n inligting sessie deur MES is ons in kleiner groepe ingedeel en per voet is ons die strate van Bellville in. 

By plastiek vure gestaan, om donker hoekies geloop, die uitgeworpenes gaan opsoek, 'n bietjie gesels, probeer bemoedig, hande gevat en gebid.


Terug by die kerk kon ons sop koop vir R2. 


En toe ontmoet ek vir Ellen Pakkies...


Die knop in my keel en die brand agter my oë gaan keer dat ek nou met jou deel die impak wat háár storie op my gehad het.
Mignon

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by. I would love to hear from you so drop your comment in the box.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...