Tuesday, October 29, 2013

Oh no not again!

Ek buig haar koppie effe agteroor om te sien en haar gerus te stel dat daar niks fout is nie toe ek die bekende geel van 'n mieliepit sien. Agge nee. Nie al weer nie.

Micah het verlede jaar 'n klein ronde lekkertjie in háár neus opgedruk terwyl ons met Liza by haar perdry les was. Tóé het ek geleer dat paniek nie die antwoord is op 'n vreemde voorwerp in jou neus nie! En ja, tóé het ek gepanic. Hospitaal toe gejaag, vir 15 minute gesit en wag vir die geneesman wat toe vir my kom sê dat hy niks kon sien nie, en dat die soetding seker iewers sy pad in haar keel af gevind het. Groot gejaag en groot gestres, als vir niks.

Ok, so vandag paniek ek nie.

Eerstens het ek in my mooiste stemtoon (sien my vorige blog inskrywing) al die paniekeriges weggejaag en baie mooi gepraat sodat Emma net nie moes huil nie. Sien huil maak snot en snot maak dat jy snuif en snuif wil jy nie met 'n vreemde voorwerp in jou neus nie! Nie as jy net drie jaar oud is nie.

En as jy maklik gril, hoef jy nie die storie verder te lees nie.

Ek volg toe die beste pad en bid hardop vir hulp en kalmte en asseblief Here help net. Wat nou? Die pit is te diep in haar neusie om met 'n tangetjie dit uit te haal. Sê nou ek druk dit dieper en maak haar seer? As ek nou 'n dokter gaan soek gaan sy huil en dan gaan die pit verkeerde kant toe! Enigste ander oplossing: Suig?

Met sagte woorde oortuig ek toe vir Emma dat mamma saggies gaan suig op haar neusie. En saggies vertou die kleine mensie my. Nie seker hoe hard ek kan suig en of ek haar mond moet toe druk of wat nie en na 'n paar probeer slae lag ons saam toe Em snak na haar asempie. "Sjoe mamma suig jou asempie weg!" En net daar skuif geel mieliepit genoeg vorentoe sodat ek die kalant baie versigtig  met 'n tangetjie kon uithaal. Wat 'n verligting!

Die mieliepit.

En die eerste woorde van my 14 jarige: "Nou gaan sy seker 'n pakslae kry!" Nee wat my skat. Ons het almal genoeg geskrik vir een dag. Sy sal nie weer iets in haar neus opdruk nie.

Ek onthou die wyse woorde van my vriendin: Bly net kalm. Bly net kalm ek lyk asof jy weet wat jy doen!


Het jy al so iets oorgekom?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...