Wednesday, September 18, 2013

Bly kalm, bly net kalm...

Seker die beste advies wat ek in 'n lang tyd gehoor het is presies net dit:

Bly kalm.

Bly net kalm.

Dit is seker van die moeilikste dinge om te doen. Dis makliker om net te wil jou arms in die lug opgooi, en een of ander iets uit te roep in frustrasie, nie waar nie? En dit het ek al baie so baie gedoen. Wat help dit tog op die ou end?
As mamma (ek) stres, stres die hele ou spulletjie! En dan moet ek net weer om verskoning vra na die tyd.

So...

Bly kalm

en lyk asof jy weet wat jy doen. Dit is vir my so kosbaar!



- en hierdie advies van 'n vrou wat ek maar baie onlangs ontmoet het, 'n nuwe vriendin, 'n absolute inspirasie vir my!

Dankie dat jy kom kuier het!
Mignon

** hierdie "Keep calm" meme bly kalm en lyk asof jy weet wat jy doen het jy eerste hier op avotree.blogspot.com gesien!

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by. I would love to hear from you so drop your comment in the box.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...