Friday, July 26, 2013

Ek het vergeet hoe om dankie te sê; wanneer om dankie te sê.

Ek het die boekie uitgehaal en tel weer die geskenke uit God se hand... die elke dag geskenke wat ek vergeet het om voor dankie te sê.

#3130 'n sak vol amandels
#3131 vir genoeg
#3132 Arlene se geskenk - oorgenoeg!

Soos ek neerskryf onthou ek skielik: daardie moeilike dankies, daardie dinge waarvoor ons in die oomblik nie voor kan dankie sê nie, nie wíl dankie sê nie... daardie oomblikke word wel dankies so dag of wat later.

#3139 opreg bedoelde opmerkings

Dit is waarom ons maar kan dankie sê reg in die middel van daardie moeilike oomblikke.

Ek het dít vergeet.

#3143...

Mignon

1 comment:

  1. Dank je wel. Een reminder!

    http://sieraadvooras.blogspot.nl/

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. I would love to hear from you so drop your comment in the box.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...