Monday, June 17, 2013

'n Sendinguitreik en gehoorsaamheid - Deel 4

En hier is hoe dit Here my roepstem geantwoord het:


Eers het ek gemaak of ek nie die antwoord verstaan nie, ek wóú dit nie só hoor nie. Ek was nie gereed vir hierdie antwoord nie. Ek wou 'n ander antwoord hê.

En die Here bly geduldig met my.
Dankie vir genade.

Ek sê toe:  Here, sê net bly of gaan, dis al wat ek vra, bly of gaan. Gaan of bly. Net 'n enkele woordjie so dat ek kan sin maak uit dit alles...


En 'n ongelooflike vrede neem beheer van my gees. Geen huiwer meer in my nie, Liza gaan Mosambiek toe, sy gaan in goeie geselskap wees , en dit ís alles in die Here se wil en ek sal vertrou.

Ek skryf hierdie met trane in my oë want om jou kind te laat gaan die vreemde in is seker van die moeilikste dinge om te doen. Maar gehoorsaamheid is soveel makliker as jy die versekering het dat dit wat jy moet doen in die wil van ons Vader is. Sonder Sý vrede sou ek sekerlik 'n wrak gewees het!

Mignon

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by. I would love to hear from you so drop your comment in the box.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...