Tuesday, December 3, 2013

Kindertuine.

Dit is mos altyd wanneer 'n mens bestuur dat die kinders lostrek met 'n vuurpeloton van vrae! Hierdie keer is dit vragies oor 'n klein botteltjie mosterd saadjies. Hoeveel vrae kan 'n mens dan nou vra oor mostersaad? Groei mostert regtig aan 'n boom? Hoe groot word 'n mostertboom en kan ons nog 'n avokadopeerboom plant en sy onthou die sonneblomsaad wat reusagtig groei in die voortuin! Ek probeer kophou met al die antwoorde en ek hoor myself sê: "Enige saad wat jy saai sal groei."

Stilte.

Doodse stilte in die kar.

Niemand sê enige iets nie.

Die string vrae het sommerso opgehou.

My eie woorde weerklink in my gedagtes:

ENIGE saad wat jy saai sal groei.

Ek wou nog vra en voor ek doen sien ek die uitdrukking op my oudste se gesig. Sy het dit ja. Enige saad is nie net oor saad nie maar elke daad wat ons doen is die saad wat ons elke dag plant. Elke aksie en reaksie en hoor en sien en ervaar is klein saadjies in ons harte en dit ontkiem en groei... in ons kinders se harte ook.

Wat lê alreeds en ontkiem in my kind se hart?
Wie is besig om wat te saai?
Wat kyk ons en lees ons en speel ons en wat plant ons?


My groentetuintjie laat my dink aan kinders grootmaak. Ek plant doelbewus die regte saad, gee die regte sorg en dan van iewers vandaan kom daar onkruid en pes en siektes en as ek nie my hand daarop hou nie is my hele oes daarmee heen! Ek koester die jong saailinge en raak dan super opgewonde oor elke bietjie nuwe groei.

Net soos kinders!

Watookal jy saai sal jy maai. Skrikwekkend eintlik as jy mooi daaroor dink. En wat 'n yslike verantwoordelikheid.

Kan ek en jy vandag bekostig om vir 'n oomblik die tuintjie te laat verwaarloos? O en die kosbare beloning en erfenis as ons ons alles gegee het!

Mignon

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by. I would love to hear from you so drop your comment in the box.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...