Monday, July 9, 2012

If I knew then what I know now...

If you knew then what you know now, and you could go back in time, without changing who you are, is there anything that you would have done differently?

Here is what I would have done differently:


I would have bought that farm... for R210 000 in 2004... 


I would have married him sooner! I knew from the start that he was Mr. Right anyway... Love at first sight!


I would have worried less and trusted more.


Ek sou minder bang gewees het...


I would really not have been so scared, and I would not have stressed so much about everything.



I would have had a lot more children!


Ek sou meer vergewe het. Ek het my lewe lank vasgehou aan eina's en seerkry en eintlik het ek net my eie lewe misrabelik gemaak. Mens kan nie jou lewe lank kwaad bly nie. Een of ander tyd moet ons vergewe en hoe gouer hoe beter. Vir ons kinders se onthalwe...


Ek sou meer gaan kamp het!

My house would have been a little less clean...


I would have prayer more.  For my husband, for my children, for my marriage, for myself, my friends and family. Everything. I would have prayed about everything!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...